【心美開綠燈叫馬明⋯】黃心穎﹕父母對佢印象都幾好

    兩間免費電視台無綫同ViuTV今日都有派藝人參予公益金百萬行活動,黃心美同黃心穎兩姊妹非首次同場,心美爆心穎有兩年踢極都唔知醒,知佢今年參加活動好suprise,心穎話﹕「所以我今年專登唔瞓,都有啲攰㗎,但嚟到又好興奮,因為好似好多同事嚟晨運咁,好開心。」

    黃心穎表示新年其間只得三日在港休息,唔會去旅行,會唔會去男友馬國明屋企拜年呢?心穎話可能啦。黃心美即笑住話:「見到你哋咁樣問佢,佢答唔出我好開心,叫馬明嚟我哋屋企拜年啦,我歡迎,帶多啲利是嚟派。」聽落家姐接受咗馬國明?黃心穎話:「從來唔理佢諗乜。」不過黃心穎話冇特別問過父母,但父母應該對馬國明印象唔錯,之前都一齊食過飯。

    問到會唔會支持馬國明憑《降魔的》登上視帝寶座?心穎話﹕「我做都要做咗,有投畀佢。反而佢好平常心,我都戥佢緊張,但佢對獎項冇特別想攞,good luck啦,希望見證到佢攞獎一刻。」對於ViuTV比往年多咗人參加,黃心美話:「 係呀,愈嚟愈多人,簽咗好多新人我都唔知道。」

    被笑指身為ViuTV一姐都唔知?心美話:「一姐係唔理呢啲事。」黃心穎反寸家姐:「我識哂啲同事,因為我唔係一姐。」

    (蘋果日報)

    SHARE