【霆鋒重現】講明嫌紅館悶 出口狂言定係霸氣外洩?

    謝霆鋒早前喺叱咤無預兆下驚喜現身,沒有單線solo亦都冇掟結他,但全場看得熱血沸騰,包括網民。都有啲人話,謝霆鋒叱咤的圖片搜尋結果之前又笑霆鋒喞cream整霉布雞蛋仔,依家又瘋狂膜拜……咁,謝霆鋒彈結他,應該好過要素食廚師煮肉。謝霆鋒雞蛋仔的圖片搜尋結果日前Chef Le Mon先至為鋒味拍片,同大家拜個早年,sell佢隻新款曲奇。另一邊廂,謝霆鋒又忙於宣傳佢隻新歌《異想天開》,仲接受專訪,透露今年會製作完成新專輯。咁,當然係接受大陸傳媒專訪…(利申:冇葡萄)訪問中

    霆鋒又被問番嗰個永恆問題:幾時開演唱會?霆鋒嘅答案,其實變化不大,佢話:「我還是對演唱會比較嚴格的人,我不希望就是一個音樂會,我希望大家真的是難忘的一個演唱會。」「其實想了好久,拿批文,可以容量多少人,哪一邊的場地讓不讓站起來,多少人站起來,能不能同時有美食,有氣氛,放煙火。因為大家都問,你知道很多,這個不行,這個不OK,這個不行。」

    霆鋒話,其實佢一直都有諗緊。上紅館呢?佢就答:「很悶。」露天嗰種?「是啊,能站起來,不悶。」記者提議去日本,霆鋒即謂:「也去過,21歲就在福岡做了一個13萬人的。所以你說我現在怎麼降低自己的要求?我已經嘗試過了,我做過。這個才是問題。」霆鋒講緊嘅,應該係2001年霆鋒為日本搖滾班霸GLAY作特別嘉賓。事後霆鋒接受記者訪問,記者問佢對自己嘅表演滿唔滿意

    佢話:「我覺得今次表演幾自我,因為我戴住耳機,根本聽唔到台下啲聲,好似自己同自己玩咁。」又稱:「我係嚟音樂交流,唔係同人鬥,總之我冇失禮中國人。」嗰次確係威威!

    謝霆鋒與GLAY

    據2001年報道,當晚音樂會有八萬人入場,200Fans暈倒。

    (蘋果日報)

    SHARE