【都係媽媽好】阿女講一句 蔡少芬變裁縫DIY「Cosplay衫」!

    圈中有唔少廿四孝媽媽,當中就一定包括蔡少芬,08年同張晉結婚,喺11年同13年先後誕下兩個囡囡張楚兒(湯圓)同張信兒(包子),雖然做咗媽媽不時都要去大陸工作,不過佢都盡力抽時間喺香港陪住兩個女。蔡少芬張晉結婚10週年

    不過呢位媽媽真係冇得輸,點解咁講?雖然仲有差唔多成年先到萬聖節,不過因為湯圓一句想扮卡通人物

    因為湯圓一句想扮卡通人物,蔡少芬就落手落腳DIY一套「小豬Cosplay」衫俾阿女。

    媽媽好有心機 

    好細心咁一針一線 縫起佢地

    豬耳仔都係蔡少芬自己一手改裝。

    鞋都係

    蔡少芬就落手落腳DIY一套「小豬Cosplay」衫俾阿女,佢仲影埋相上微博。相中可見,佢拎咗個粉紅色嘅環保袋出嚟做原料,剪裁、縫紉一腳踢,唔止服裝,就連豬耳仔都係蔡少芬自己一手改裝,都咪話唔犀利!蔡少芬仲留言:「從沒想過自己可以做一件衣服,湯圓想做小豬,媽媽一定全力協助!…說真的,我也服了自己!」睇返啲手工真係唔錯,其實假以時日​​​​蔡少芬唔做戲,都可以轉行做裁縫噃。

    女女著起媽媽既制成品

    睇嚟係以呢個卡通人物參考。

    (蘋果日報)

    SHARE