【公開戀情?】Sweet爆PO合照:今天……終於不是愚人節了

    現年36歲、台灣前飛輪海成員汪東城,曾做大陸首位代言衞生巾嘅男星,被稱「大姨丈」,出道超過12年,緋聞並唔多,大家都關注佢嘅面部進化多啲,睇番汪東城情史,發現佢曾同烏克蘭、希臘混血嘅瑞莎傳過緋聞,似乎同「的士陳」一樣比較喜歡外籍女。

    佢今日喺微博忽然貼出合照,相中人外貌雖然有啲朦朧,但睇得出係日本混血名模藤井莉娜(Lena),汪東城寫下曖昧留言「今天……終於不是愚人節了」,令唔少大陸fans覺得好震驚。據知汪東城曾自爆最愛藤井莉娜,又透露對方外貌好似自己一位圈外前女友,汪東城喺2013年愚人節又貼過同藤井莉娜嘅合照,當時講笑寫道:「終於有機會跟她說了,她也答應了,祝福我們吧!」就唔係追到女神……而係愚人節惡作劇。

    不過汪東城今日又再貼二人頭貼頭嘅合照,幸福寫下「今天⋯終於不是愚人節了」,唔通真係追到女神,仲疑似認戀情,令一班網民難以置信,留言「公佈戀情」、「難道今天是情人節」。

    (蘋果日報)

    SHARE