【計劃有變】胡杏兒唔復出住因為…

    胡杏兒喺舊年10月為老公李乘德(Philip)順產誕下重約8磅嘅「小王子」Brendan,Philip日前貼咗囝囝嘅相,BB正面樣首次曝光,佢仲透露囝囝嘅中文名叫李奕霆,之後杏兒亦分享咗一張攬咗寶貝仔嘅相兼留言:「每天起床最開心的就是見到你對著我甜甜的笑,每晚最享受的就是你乖乖的睡在我的胸口!媽媽愛你!」睇嚟杏兒好享受湊b生活。

    今日有周刊報道,一向係都係工作狂嘅杏兒,本來計劃生B坐完月之後復出工作,不過o依家計劃似乎有變,報道話杏兒好享受湊B生活,而且仲有計劃即刻要追多個,所以呢個復出計劃暫時要擱置,報道仲話查實一直以嚟都有好多廣告商邀請佢哋母子檔出鏡,酬勞仲好好,不過杏兒話暫時都唔諗呢樣嘢,一來Brendan仲係好細,二來要得老公批准先成事,所以佢嘅經理人全部幫佢推晒!

    日前杏兒仲俾人影到一家人去咗西貢行街,杏兒呢個新手媽媽嘅湊仔手勢姿勢好純熟,Philip就負責孭住bb周圍行,報道又話自從做咗爹哋Philip收工即刻返屋企湊仔,至於老婆係咪復出,Philip就冇乜意見,仲話杏兒做乜佢都支持喎!

    其後杏兒接受周刊訪問,講到係咪為咗阿仔推job,佢話因為o依家餵緊人奶,好難離開太耐時間,之後又問佢係咪諗住全力造人,杏兒話一定會追多個,因為bb真係好得意同好好玩!

    (蘋果日報)

    SHARE