【經典再現】城城再演孫悟空:但見番化妝師就想調頭走?

    計《大鬧天宮》、《孫悟空三打白骨精》後,郭富城同羅仲謙繼續接演2018賀歲片《西遊記女兒國》,日前佢哋聯同導演鄭保瑞喺尖沙嘴接受訪問,城城指呢部戲耗資5億元,鄭保瑞直認真係好貴,演員片酬佔好多﹖鄭保瑞笑住話:「一定同之前嗰部唔同。」城城打圓場表示最重要係拍好部戲。

     城城喺《孫悟空三打白骨精》及《西遊記女兒國》都係飾演孫悟空,佢話兩者分別好大:「其實我係喜劇演員,阿瑞今次搵我做一個有喜感嘅孫悟空,而且我又抵用,識打又有喜感嘅人係唔多,所以我係最適合嘅選擇。」

    外型有冇唔同﹖城城話:「係有變化,第一次用咗12個鐘去試造型,大家都好滿意,導演想今次嘅孫悟空比較接近猴子樣,多過人樣。」再次演繹同一個人物,城城表示好難:「以呢個樣去表現喜感係難,同埋上次嘅戲份好沉重,所以我講過唔再演,但我身痕,係要折磨自己先痛快,其實只係過咗兩年,我唔記得咗嗰種痛苦啫。

    城城話應承咗後,見番化妝師時就想調頭走

    不過當我簽咗約,第一日去到現場,見番個化妝師,我想即刻調頭走,我真係想唔做,我驚咗,即刻打畀小美話『我想唔做』,佢話唔得,其實搵第二個做都好容易,但阿瑞好體諒我,知我做呢個角色會好忟憎,加上公司同我講俾啲時間去適應,我咪挑戰自己,我唔做,你搵邊個做吖!」如果再開拍,下次仲做唔做孫悟空呢個角色﹖城城好快咁話:「我做唐僧!」由於要黐毛扮孫悟空,鄭保瑞表示知道城城嘅皮肉之苦:「大家嘗試用張濕咗水嘅厠紙,撻喺塊面12個鐘,但佢黐毛係冇水份,直接黐喺皮膚,抖唔到氣架,好似蟻咬咁,我好明白佢嘅情緒,唯有喺拍攝上盡量係順利。」

    城城話今次係做一個有喜感嘅孫悟空。

    鄭保瑞表示:「當佢郁,肌肉衫都會郁,緊緻程度要同皮膚一樣,崩緊咗,手會脹,特技化妝師見到咁會stop,唔俾我繼續拍,一定要阿謙除衫,如果唔係有危險。」問到點樣發紫﹖羅仲謙笑稱:「篤到自己有反應就唔使驚。」講到《大鬧天宮》、《孫悟空三打白骨精》收到超過10億票房,城城立即笑住話:「今次30億算啦!」

     

    羅仲謙話拍攝時要着緊身肌肉衫,連去廁所都唔方便。

    導演鄭保瑞同羅仲謙合照

       城城表示要隨身袋住敏感藥膏,另一對佢有困擾就係要箍金剛圈,佢話:「一脹一熱,我就開始頭痛,呢啲都係我哋皮肉之苦。」鄭保瑞又指羅仲謙演繹沙僧一角,由於要着緊身肌肉衫,緊得連手指都發紫,感覺極不好受,羅仲謙話:「最辛苦係冇得大大,4個月唔可以令自己『搞肚痛』,要控制飲食,因為件衫一着一除要個幾鐘。」

     

    《西遊記女兒國》劇照  

    《西遊記女兒國》劇照

    《西遊記女兒國》劇照

     

     

     

     

     

    (蘋果日報)

    SHARE