【結婚七年仲係咁Sweet】趙學而教大家點箍老公

    趙學而同建築師老公蘇國基結婚7年,去年蘇國基被雜誌爆約會女鄰居,學而力撐老公:「好無聊嘅事,大家啲朋友嚟,我唔覺得藝人嘅另一半唔可以有異性朋友,正常朋友交往我唔覺乜問題。」

    係咪百分百相信老公?學而眼神肯定、聲線鏗鏘:「好多香港人都會知道趙學而係一個幾兇狠幾辣嘅人,我又唔係成日出去做嘢,我唔出去做嘅時候,老公都喺我身邊噃,而我老公嘅朋友我都識,咁你話,我老公可以走得出我邊一隻手指隙呢!」

    巴辣人妻學而教大家點箍老公:「喺呢個年代,唔係話我結咗婚就要箍得對方好緊,反而你用呢個方法去箍,家庭問題更加嚴重。嗱!我呢種放鬆方式,並唔係代表隻眼開隻眼閉,因為呢個只係斬腳指避沙蟲方法,我係精明時代女性,對感情對另一半係充滿柔韌性,我話畀你聽,我絕對唔係妒忌心好強嘅人,如果我老公選擇揀我,其他女人我係唔會驚嘅。」

    學而叮囑所有女人:「如果你選擇得同另一半結婚,絕對要對自己有信心,識得處理同異性嘅相處學問,呢個學問非常緊要,如果妒忌心強嘅人,好容易搞到自己唔開心,令到另一半唔開心,影響到大家關係,呢樣需要時間同空間,唔好用守舊嘅思維去睇男女相處,我嘅音樂都有帶出呢啲訊息,尤其係97年《尋開心》開始,了解我音樂嘅觀眾都知我對情感係比較西方思想,睇得開放啲,但唔等同我唔着緊。」

    夫妻感情冇因報道發生小風波,蘇國基更為老婆圓紅館夢感開心,學而表示:「佢係非常之緊張同雀躍,畀足夠空間我,令我有足夠時間休息,上次九展騷佢好緊張,不停催促我踩單單跑步練氣,今次佢覺得可以畀我緩和,畀空間我去諗自己想做嘅嘢,因為佢睇到呢幾年我不斷出去唱歌,體力可以應付到。」老公有冇陪你做運動?學而讚老公:「佢有㗎,佢係一個幾貼心嘅人。」

    (蘋果日報)

    SHARE