【未有劇接】阮兆祥:大家要珍惜 未必喺TVB見到我

    阮兆祥有份主演的《平安谷之詭谷傳說》、《溏心風暴3》以及《皆大歡喜》,被TVB分別安排於黃金時段以及深宵時間播出,加上周未的《荃加福祿壽》同《性在有情》,令網民笑指今次真係「祥在你左右」,對於自己老是祥出現,阮兆祥日前為《福祿壽十周年演唱會》宣傳時,就叫大家好好珍惜呢段時光啦,因為《平安谷》之後,他已沒有存貨在TVB,換言之,今年內都未必有機會在公仔箱見到他。「開心係作品咁快在觀眾面前呈現,因為每套都有不同的滿足感同回憶,自己在《平安谷》的角色唔似得以前咁成日笑,監製同我都投放了很多心機在這角色之上。」

    由於仲未有接劇,所以《平安谷》之後,阮兆祥暫時會消失於TVB,不過佢就話會以唔同的工作模式見大家,並預告四月尾將有舞台劇演出。(網上圖片)

    阮兆祥入行多年,但至今仍然會花時間同心機去研究每一個角色,並用心呈現。(《性在有情》劇照)

    之不過,原來祥在你左右的情況,阮兆祥就話其實已非首次,他說自己有份參與的《為食神探》與《巨輪II》去年也被安排在黃金時段播出,而當其時深宵亦重播《皆大歡喜》。「可以話好彩亦都可以話唔好彩,唔好彩係在咁密集的時段,將自己的作品一次送給觀眾,但興幸自己每一套的作品都會用不同的方式去呈現角色,如果唔係觀眾都幾混淆,有人會話我人氣好好,哈,唔好忘記仲有電台節目呢!真係當然有幸有不幸。」

     

     

     

    (HK01)

    SHARE