【開刀並非怕痛】陳敏之:斷骨都唔怕 嗰種痛令我感受到愛嘅感覺

    陳敏之分享懷孕心得,她透露原本想嘗試順產,後來決定開刀並非因為怕痛。

    陳敏之一啲都唔似生過。

    她說:「以前拍戲試過斷骨都唔怕,當時反而擔心順產過程,有好多難以估計情況,所以為BB,我選擇開刀。不過開刀後傷口比想像中痛,都留下了疤痕。每次我抱着囝囝玩,佢都會紮紮跳,喺我啲疤痕上跳,嗰種痛反而令我感受到愛嘅感覺。每次摸到開刀位置,就像感覺到同BB連繫。你依家問我,就算留疤都好,都係一種幸福嘅痛。」她表示為了BB有母乳食,堅持到現在,就算拍劇辛苦,都堅持日日泵奶及半夜捱眼瞓:「睇住劇本泵、食住飯盒又泵,我覺得呢個任務算超額完成,見到BB愈來愈長肉,愈來愈健康,作為媽媽犧牲都冇所謂,係值得。」她透露囝囝開始學講話,識得講「媽媽」同「飯飯」,每次叫完「媽媽」自己都會興奮大叫,而囝囝就會搞笑地耷低頭,表現得怕怕醜醜,自己感覺就像回到初戀。

    陳敏之為咗囝囝雷子樂可以豁出去。(資料圖片)
    雷子樂的圖片搜尋結果
    子樂啱啱出世 (資料圖片)

    敏之弗爆!

    陳敏之話囝囝已經識得叫「媽媽」,令佢相當開心!

     

    雷子樂的圖片搜尋結果

    陳敏之個樣好滿足呀! (資料圖片)

     

    之前聖誕節敏之帶子樂去玩,點知子樂超眼瞓~😄😄😄 (資料圖片)

     

     

     

    (ON.CC)

    SHARE