【一屋八口】Bob嫂:為咗下一代 唔想為環境產生負擔

    藝人林盛斌(Bob)在外拚搏搵錢養4個仔女,而身為佢老婆黃碧玲(Pearl)都一樣要拚搏,不過係喺屋企同4個仔女「拚搏」,今日Pearl就更新社交網,興奮咁話細仔(Jaye)終於開始轉身喇!不過重點係Jaye條尿片點解咁得意嘅?原來Pearl為仔仔穿上環保尿褲,佢話用環保尿褲係為咗下一代,唔想為環境產生負擔,果然係環保媽媽,Pearl寫道:「Jaye Jaye 終於都開始轉身喇!雖然用尿布褲令個pat pat大個左(咗),但都無阻Jaye Jaye想轉身嘅心,其實用尿布褲係有佢嘅不便(因為要洗,不過可以用洗衣機),係可以克服嘅!就正正因爲佢可以重用,令我唔需要擔心對環境產生負擔,為小朋友揹上不必要嘅業(孽)!*以上只係我自己嘅想法,都要配合自己嘅情況喇!

    識轉身喇!用環保尿褲令Jaye Jaye個pat pat大咗,但都冇阻佢轉身決心。

    Jaye Jaye話咁快就識轉身。
    Bob嫂早前貼了一張超市入貨相,Bob問太太點解買咁多,Pearl話平時早、午、晚同宵夜都食,個幾月就食晒,連埋工人姐姐都8個人,啲嘢好快食晒,隔夜餸都會食埋,Bob嫂果然唔浪費食物啊!保衛地球就靠你喇!

    (ON.CC)

    SHARE