【睇急症都揾唔出問題】宣萱:見到就見

    藝人宣萱以評判身份到電台出席中學生聲演比賽。宣萱甫出現即難過地表示日前自己一隻十歲的狗過咗身:「隻狗突然之間走咗,因為之前都走過九隻,今次係第十次喇,但未試過咁突然,亦都係我第一隻狗自己選擇離開,唔使打針,之前每一隻都係老或者病,然後決定幫佢哋安樂死,呢隻就唔使。只可以向好嗰方面睇,之前唔知咩事,臨走照ultrasound(超聲波)先知係生咗腫瘤,依家同動物組織傾緊,因為我之前都有一隻試過係咁,希望find out到究竟係咩原因。」


    宣萱坦言心情未平復:「心裏面唔舒服嘅,每一次都好唔開心,但會過度到嘅,呢一隻係我第一次選擇去領養一隻中年狗,希望做到一個先河去宣揚令啲愛狗嘅人去選擇呢啲中年嘅狗,因為佢哋通常都係最後先畀人揀,希望啲人唔好淨係要狗仔,都畀年紀大嘅一個家。(呢隻狗你養咗幾耐?)呢隻四、五年左右,我冇後悔就係自己畀到四、五年好開心嘅生活佢。」

    另一隻狗狗愁爆

    宣萱又眼紅紅憶述愛犬離世經過:「佢係喺診所走嘅,有一晚我半夜返到去發覺佢有啲唔妥,佢突然之間喺度好似搵窿捐咁,我就有不祥嘅感覺,我知道唐狗如果知道自己要走就會想匿埋,半夜兩點幾我選擇帶佢去睇急症,急症都睇唔出啲咩,話今晚可能冇事嘅,畀咗啲藥我,話可能係發炎。第二朝我突然紮醒,喺我房聞到一陣狗或者人將要離去嘅時候會發出嘅氣味,係好強,因為之前都試過,我就嘭一聲彈起身,即刻開門,佢就瞓喺我門邊,佢從來冇試過,我諗係佢知道自己好有問題,見到我就成隻狗好似『發羊吊』,周圍撞,當時好難搞,我冇經歷過,先至再去睇,去照x-ray,照咗之後就發現有個腫瘤,搞到佢『發羊吊,已經冇嘢可以做到。身邊朋友都好好,即刻出來陪我傾偈。(要開始處理佢嘅身後事?)今日啱啱約咗時間,排期一個禮拜左右去火化。都慶幸佢唔使suffer好耐,十幾個鐘之後就去咗,如果唔係咁可能要遭受好幾個月嘅折磨。自己都不斷反省究竟呢一兩年有冇留意到佢有咩唔同,其實係有,但你就係唔會聯想到係呢樣嘢,瞓多咗都以為只係年紀大咗。都經歷過九次,我識handle,只係依家返到去間屋突然靜咗好多。(屋企仲有養狗?)有嘅,仲有一隻,嗰隻就好慘,因為佢哋好friend,嗰隻後生啲,睇得出佢都好徬徨,唔知點算,到我哋返來話佢知嗰隻走咗喇,佢到今日仲係好愁好唔開心,因為冇咗個朋友。(點樣安撫佢?)冇呀攬佢多啲錫佢多啲,希望狗會容易過到,但呢隻就比較多嘢諗。」

     

    宣萱似對奪視后打定輸數。

    眼紅紅地說狗狗病逝

    但她卻未肯定會否出席明天(21日)無綫台慶頒獎禮,「見到就見,見不到就出年見啦!不過好多謝安仔(郭晉安)、鮑姐(鮑起靜)點名支持我,已覺得好滿足,出街好多街坊都說睇好我,我好開心﹗(是否打定輸數?)隨緣啦﹗攞獎這些事講好多因素,覺得現在應該先處理好生活上的事先,不應該只顧頒獎禮,最近我有隻狗病逝,家中剩下最後一隻狗,失去朋友很不開心,我都需要花時間照顧。」

     

     

    (ON.CC / 明報)

    SHARE