【火藥味濃】沮喪謝安琪狂呻:乜嘢都係嗌爸爸

    歌手謝安琪(Kay)到尖沙咀出席活動,與粉絲玩遊戲及獻唱《勢不兩立》。她直言掛住粉絲,唱歌期間更走到台下握手,氹得在場過百粉絲非常開心,尖叫不斷!受訪時,Kay透露正為女兒張靖搵過年服裝:「佢影相好上鏡,但真人仲係細細粒,依家9公斤左右,唔算大隻,要搵咁細嘅中國服都好頭痛。(自己造?)都可以,我媽咪針黹好叻。」

     

    乜嘢都嗌爸爸

    Kay形容家中氣氛因有BB而很開心,但坦言為女兒未懂叫自己而沮喪:「明明我湊最多,應該輪都輪我先,但唔知點解佢不停嗌爸爸張繼聰(阿聰),乜嘢都係嗌爸爸。冇計,可能我敵不過前世情人嘅魅力,但我長線應該會得嘅。」問到阿聰是否很囂張?Kay笑指對方不敢,因為自己真是辛苦湊女:「佢可能叫個女嗌媽咪,但心裏暗爽咁囉。(仔仔張瞻當時叫邊個先?)我先,一人一個啦,公平嘅。」

    謝安琪話明明係佢湊最多。

    謝安琪感到好沮喪!

    合照~

    同粉絲握手!

    謝安琪嘆敵唔過前世情人嘅魅力。

    勤做運動

    訪問期間Kay笑言緊張到流汗,其實是體質變好了:「我做好多運動,今朝7點幾就做Gym,跑步、舉鐵同焗桑拿,可能因為咁好熱。」她自言以前很怕凍,現在由寒底徹底改變,建議媽媽們多做運動:「冬天唔使着好多衫都夠暖。(老公有人肉暖包?)係咪好老婆?冬暖夏涼!(成日攬住你?)係囉,幾好吖。」至於過年會否一家去旅行?Kay指今年比較難,因為阿聰忙於拍劇:「乜都要就佢時間。(佢忙過你?)咁咪好囉!可以精簡工作。」

    謝安琪一家四口。(資料圖片)

    謝安琪幫囡囡搵緊中國過年服。(資料圖片)

    今年內出碟

    至於出碟方面,Kay強調要一段時間:「我講定先,因為我啲歌迷好鍾意『追殺』我,如果我話『做緊』,佢哋第日就問我。(今年內出?)係。」她指麥浚龍(Juno)仍在拍電影,雙方已傾好新碟概念,兩人會共同監製,但未有時間與整個團隊傾:「我等緊佢返嚟,佢成日都喺外地,我推個責任畀佢先。(你身邊啲男人都好忙!)我旺囉!」

    粉絲期待新碟!

     

     

    (ON.CC)

    SHARE