【切勿模仿】 霆鋒用熨斗親自「燙」雞冠頭 嚇親網民 (有片)

    尋日謝霆鋒現身KKBOX 風雲榜,仲邊彈邊唱《因為愛所以愛》、《活著viva》以及新歌《異想天開》,而霆鋒更Gel到頭髮豎起成個雞冠咁,事後佢仲話用熨斗燙過。

    霆鋒梳了金灰色Punk頭、戴黑超及T恤爆牛look登上《第13屆KKBOX風雲榜》演唱會舞台。

    個頭好搶眼

    影片地址:

    https://www.facebook.com/chef.nicnic/videos/2080513338642335/

    正當大家都以為佢搞笑無厘頭之際,今日霆鋒就po出用熨斗整雞冠頭嘅過程,名符其實有片有真相。片段見到霆鋒已經gel起個頭,為咗令個髮型更持久,佢就將個頭挨落熨衫板上面,然後一手拎個熨斗燙落去,開頭都見到霆鋒手震震。

    唔少網民都紛紛留言︰「睇醫生好貴咩?」、「 不要放棄治療」、「這是種別人幹真是蠢…你幹就是帥!」、「下次攞風筒炒乾炒牛河」、「 繼龍心,絕心之後又一個瘋人 – 嘔心」。

    (蘋果日報/巴士的報)

     

    SHARE