【五年抱四】啱啱生咗第五胎喇!

    現年38歲日模椋名凜(Rin),10年奉子成婚嫁給同鄉老公高村直樹,結婚五年抱四,已育有一子一女及一對龍鳳胎,生完孖B,Rin已話要封肚,點知話口未完,佢去年又宣佈懷有第五胎,前日仲生咗重約5.7磅孻女,母女平安。孻女五官好精緻,似足媽咪咁靚女。

    Rin生完立即貼相(椋名凜IG圖片)

    前日生咗5.7磅孻女

    Rin日前喺社交網站報喜,佢生完立即貼相,可能生產經驗豐富,所以Rin話入院四粒鐘就生咗囡囡,真係好快,Rin用日文話:「長子看了初生妹妹,他最初有點害怕,但後來有親手撫摸妹妹的頭,他就很開心,現在我們是一家七口大家庭。」生產力驚人的Rin,佢本來預產期喺今日,但孻女點知早幾咗三日出世,趕住出嚟一家團聚。Rin現有6歲嘅長子哉衣,5歲嘅二女香里奈5歲,同一對2歲龍鳳胎就2歲,雖然子女年齡一級級,但Rin咁多個子女全部親力親自己湊,一於多啲嚟密啲手,佢笑言多湊一個都冇難度。

    B女好得意呀!

    爸爸成個幸福樣出晒嚟!

     

     

    (Instagram / Apple Daily)

    SHARE