【Jacques打細佬…】周汶錡:佢好識做戲

    名模周汶錡(Kathy)出席奶粉活動,她透露農曆新年會到法國滑雪:「因為上年大肚無去,今次會帶埋兩個仔去,畀大仔學滑雪,老公會教佢,應該學幾日就可以實戰,細仔就玩吓雪,依家有好多準備工夫要做。(幫小朋友買滑雪裝備?)我好環保,啲衫有朋友畀。會去兩個星期,好期待。(要帶好多嘢?)小朋友好容易,啲衫好細件。」

    除了去法國滑雪外,Kathy稱年初一至三會留港過年,並已準備定利是,問到情人節如何慶祝?她說:「未諗,應該會食餐飯,二人世界一定要。」

    此外,Kathy又自爆十個月大的細仔今日懂得站起來,令她非常開心,問到細仔懂得說話未?她坦言:「佢依家仲未識講嘢,不過都好快,因為佢想學哥哥,佢哋兩個會攬頭攬頸,大哥又會攞細佬嘅奶嘴食。(兩兄弟有冇打交?)大嗰個會打細,唔會互打,大仔知道我哋知,佢又會錫番細佬,好識做戲。」

    (on.cc東網)

    SHARE