【真情表白】袁彩雲煮龍蝦比唐文龍食 我對佢嘅愛係真嘅!?

    藝人唐文龍(Michael)為奇妙電視飲食節目擔任嘉賓,與主持人袁彩雲敍舊,袁彩雲花盡心思款待貴賓,專程到街市挑選新鮮龍蝦,親自下廚,她笑言:「挑選龍蝦係有特別意思,龍蝦游水嘅姿態好優美,就好似Michael嘅身型咁,結實又大隻。而且龍蝦有個硬殼,正如Michael咁硬淨,又會保護家人,好有安全感。」袁彩雲(右)專程到街市買龍蝦煮畀唐文龍食。

    坦言抗拒騷肌袁彩雲封唐文龍做龍蝦。

    唐文龍獲稱讚感到尷尬,並表示由於早年自己在北京生活,而彩雲則在加拿大定居,二人曾失散多年,但一見面感覺好親切:「雖然以前拍劇演情侶係做戲,但我對彩雲嘅愛係真嘅,係朋友嘅愛,兩個人如果冇默契、冇感情,唔會做到咁多年朋友。」二人不排除將來再在螢幕上合作,彩雲希望演Michael的妹妹,大讚他為人細心,很會照顧人。談到復出日期,她則要先請示老公。 唐文龍協助袁彩雲下廚。

    唐文龍回想當年拍劇,因身材健碩時常被要求穿緊身背心騷肌,他坦言很抗拒:「以前啲人覺得男人大隻就係冇腦,得個樣,我希望畀人知道我嘅內涵,欣賞我演技同努力。」直至近期,Michael再度人氣急升,他的智慧和成績得到眾人認同,彩雲亦戥他高興。

    製成品似樣似樣。

    (東方日報)

    SHARE