【Yumiko唔容易…】:梁浸浸奀皮到你會驚

    Twins兩個成員阿Sa(蔡卓妍)和阿嬌(鍾欣潼)雖然仍未做人母,但已經有不少契仔契女,當中鄭希怡(Yumiko)的女兒梁浸浸,便是她們的契女。這個小契女在網上人氣比母親Yumiko還厲害,更不遜色於兩位靚契媽。不過梁浸浸性格活潑好動,令Yumiko湊女生活都頗費氣力。

    阿Sa表示Yumiko因為第一次做母親,每個初做父母都會有這種經歷是很正常。阿嬌則讚Yumiko這個母親夠耐性:「梁浸浸真係唔係非一般小朋友嚟,佢奀皮到你會驚,男仔性格,Yumiko似生咗個仔多過似生女,浸浸係活潑到你唔信。」

    兩人笑言幸好Yumiko「玩得」,所以先能照顧到一個相當瘋狂的女兒。阿Sa抵死笑說:「佢應該好理解佢個女,諗吓佢自己就明白,就係每日鑽研點樣對付自己一樣,所以有其母必有其女係冇錯嘅。」

    既然是這樣Twins將來做母親可會先調整一下性格?兩人則言:「將來先算喇,邊諗得咁多!點都好,浸浸都係好得意,好惹人愛嘅。」

    (on.cc東網)

    SHARE