【相信緣份】吳尊微博感性發文:夢見小朋友嘆不捨⋯

    內地真人騷節目《爸爸去哪兒》已播完第五季,節目內幾位小朋友,包括陳小春囝囝Jasper、吳尊一對仔女NeiNei同埋Max等,深受網友愛戴。雖然《爸》已經播映完畢一段日子,唔少網民大感可惜,但近日佢哋又再合體拍新春特別版,相信大家又可以好快見到幾位小朋友嘅得意樣!一班細路亦高咗好多。NeiNei(右)好識照顧其他小妹妹。

    呢張相好有意境。吳尊一對仔女NeiNei與Max(資料圖片)陳小春與兒子Jasper(資料圖片)

    估唔到連有份拍攝嘅吳尊亦同大家一樣,都好唔捨得班小朋友,呢日佢就喺微博感性地發文,話發夢夢見《爸》嘅小朋友,仲話覺得同佢哋緣分真係好奇妙,他留言:「前幾天的拍攝真的是爸爸5最後一次了,昨晚既(竟)然夢到這些小朋友…可能真的捨不得了,這緣分來得真的很奇妙…很可愛也很有愛 ​​​​。」

    (東方日報)

    SHARE