【肚凸凸】樂基兒開心交代泳衣相事件!

    樂基兒(Gaile)出席品牌活動,穿上黑色連身褲,比起早前上載張比堅尼突肚腩相fit咗好多,她透露剛剛由美國回港出席這活動,之後又要回美國繼續拍她的網上烹飪書,說:「因為cook book全程喺美國拍攝,所以會再逗留多10日,之前老公都有陪我喺美國,依家就喺香港。(你喺網上post咗張泳衣相,有肚腩被指懷孕?)唔係,仲努力中,不過唔會唔開心,每次post相都冇諗咁多,自己亦都冇留意到張相肚腩凸咗出嚟,不過唔緊要,反而啲朋友叫我即刻刪咗佢,但我都冇諗過,有肚腩係事實。因為依家拍緊cook book,成日試唔同食物,所以食咗好多嘢。之後會拍fitness,到時再減,但我都好開心。」

    樂基兒話起懷孕就好開心。
     
     早前泳衣照惹大肚疑雲

    問到幾時造人,她表示努力中,希望今年可以成事。Gaile又謂張泳衣相出自老公手筆,問到會否嬲佢影得唔好?她說:「唔會嬲佢,佢不嬲影相麻麻地,係啲朋友都緊張,驚張相出咗街以後冇人搵我做嘢,好彩都仲有人搵。」

    樂基兒
    (ON.CC)
    SHARE