【佗B四個幾月】葉翠翠:照食快餐同煎炸嘢

    元旦宣佈再度懷孕嘅葉翠翠,今日喺灣仔出席營養食品活動,雖然佢已經懷孕4個幾月,但佢依然着4吋高嘅高踭鞋、春季露膊裙,影完相後急急披番件外套。

    翠翠喺台上透露懷孕頭3個月,佢照食快餐同煎炸嘢,之後開始小心飲食,食一啲長胎唔長肉嘅食物,同埋盡量走油。佢又指今胎陀得比上胎辛苦,因為始終要照顧大仔津羲,不過心情冇第一胎咁緊張。

    受訪時,講到對4吋高踭鞋,怕唔怕老公周曉東唔准?翠翠話:「佢車我嚟,冇所謂,都係一陣。」佢透露6月係預產期,已經訂定醫院床位,又會擇日開刀,佢仲話:「重咗7、8磅,開頭好辛苦,成日攤喺度,近排好啲,同埋成日發惡夢,老公番工前會錫我,點知我發夢見到有蟲跌落我度,我就一搥打到我老公度。」

    有冇照呢胎係仔定女?翠翠話:「唔想知住,冇所謂啦,但老公就想係仔,因為可以同佢玩,生女就危險啲,0依家啲女仔12、13歲就話拍拖,仔就話可以話佢,感覺冇咁蝕底,但如果生女,就要日日接佢放學。」老公有咩奬勵?佢笑住話:「冇呀,平時節日都冇,只係寫張卡畀我,仲要張張都一樣。」

    咁即係老公太專一,佢笑指:「吓!冇計,以前追我都係送太陽花、龍鬚糖,就算送鍊我又唔鍾意。」老公咁冇情趣怕唔怕佢嬲?翠翠話:「佢都慣,佢個人冇乜所謂,我都係講事實,只要唔係屈佢就得,我啱啱懷孕,好想食粥,佢番工前買畀我食,但我以為佢冇買,同朋友篤佢背脊,雖然佢聽到,但都冇嘢。」津羲知唔知自己做哥哥?佢話:「佢應該唔識。」

    (蘋果日報)

    SHARE