【人老心不老】48歲王菲孖50歲那英潮玩人氣「手指舞」!(有片睇)

    最近網上就好興一種舞,但呢種舞就唔係用腳跳嘅,咁用咩呢,原來係用手指,之前陳偉霆就用手指跳單人舞,而歐瑞偉同姚瑩瑩、「大小姐」林淑敏同許家傑、江嘉敏同劉穎鏇就跳「情侶版嘅手指舞」,真係一個傳一個。

    王菲唔夠那英熟,不時要偷望佢,表情好可愛!(網上截圖)

    (網上截圖)

    今日就有網民喺網上貼咗兩位天后及人馬王菲同那英嘅短片,見到佢哋兩個都好開心咁喺鏡頭前玩起最近好流行嘅「手指舞」。見到那英嘅動作就非常熟練,相反王菲就有時會唔記得啲動作,所以佢就不時都要偷望好友那英,表情十分可愛!兩大天后聚頭,除咗大跳「手指舞」外‘(網上截圖)

    當然仲一齊唱吓歌啦,而有指王菲同那英將會相隔20年,喺大陸央視嘅春晚中再度合唱。之前更有知情人士爆料話,佢哋將一同演唱一首剛剛創作完成嘅新歌《重逢》㖭!個個都玩手指舞,唔通個個都識咩,咁其實手指舞又係咩嚟呢?據百度百科指,手指舞其實係一種健身修養身心嘅運動,通過手指同手腕嘅關節彎曲、旋轉、跳躍和顫抖等形式使手部達到運動。

    有指佢哋會喺今年央視嘅春晚合體。(搜狐圖片)

    陳偉霆之前都有玩手指舞。(資料圖片)

    手指舞影片:

    (蘋果日報)

    SHARE