【人細鬼大】空姐照撩!黃芳雯爆囝囝未夠一歲就撩女!

    奇妙電視主持黃芳雯(Paula)日前舉家前往印尼出席堂哥的婚禮,Paula表示從未參加過如此盛大的婚宴:「全場有成100席,現場用上超過8成嘅鮮花布置,仲有好多位印尼歌手接力獻唱!所以為咗隆重其事,成家都專登準備咗晚禮服,囝囝就打哂煲呔好斯文咁。」她又笑言自從結婚之後都未見過老公咁型,當然就要不停拍照留念。佢就帶咗囝囝去印尼出席佢堂哥嘅婚禮。
    但就話囝囝成個行程不停撩女仔!

    又話好耐冇見過老公咁靚仔。
    Paula指今趟旅程除了參加婚禮之外,亦都順便避寒及食盡當地美食!不過她就大爆在旅程完結之前就發生了一件驚險事:「囝囝喺臨上飛機之前一日發燒,都好擔心,因為發燒搭飛機會好辛苦,所以都即刻去咗當地嘅醫院睇兒科醫生,發現原來係因為生牙仔,而佢就係咁食手仔止痕,食到啲污糟嘢而發燒,返到嚟香港就即刻出咗3隻牙仔,但依家就傳染咗畀我。」
    囝囝再努力啲,黃芳雯好有就飲新抱茶!

    一家三口都打扮到好靚~
    另外,Paula再爆快將一歲的囝囝在旅程期間都成日撩女仔:「喺飛機就經常留意住啲空姐舉動,望住佢哋推餐車,跟住人哋啲視線,又成日撩前後啲乘客傾偈,好搞笑!去到印尼,佢連百貨公司啲職員都唔放過,當我買嘢嗰陣佢就望住人係到笑,又講好多BB話,完全就好似個PR咁,希望佢可以Keep住,咁我應該好快就有新抱娶㗎啦!」

    黃芳雯又話囝囝返香港前一日發燒,搞到要喺當地睇醫生。

    (東方日報)

    SHARE