【好貪心啊!】有心穎仲唔夠 馬明:我每年都圍桃花行幾萬個圈!?

    見到馬國明除咗知道佢識做戲,仲會諗起啲咩?網上周不時翻loop馬國明以前同吳卓羲、黃宗澤等人組成奧運六星,又唱歌又跳交叉舞步,真係令人念念不忘。正正由於念念不忘,所以必有迴響,馬國明今日下午出席商場活動時就即唱唱出兩首劇集主題曲,雖然唱功未至於令人耳朵懷孕,但至少都見得下人嘅。馬明接受《香港01》訪問就話,自己一向對唱歌都係抱住一個心態︰「因為我份人無乜廉恥,唱成點我都唔會理!」

    講到新年必做嘅嘢,馬明幾乎都係用「媽咪呢…」呢句做開場白,其中他就透露每逢新年媽咪都會買桃花。相信有好多人都知道桃花行3個圈就最好,但馬明就唔止行3個圈而係行百幾個圈,他笑言,「其實我係行幾廿萬個圈,總知你行到幾多得幾多,因為桃花係娛樂圈都代表觀眾緣,唔止代表求另一半,所以我年年都行好多嘅!」

    下星期就生日嘅馬明,佢就係工作中度過,但佢完全無話唔開心。「我新年同生日都要搵外快,接了一個job,所以就好開心。新年都係同屋企人過,因為之後我就要開劇拍到6月,同埋要返內地拍,會有段長時間見唔到屋企人。」問到咁女友心穎BB點算呢,會否抽空到對方家中拜年時,馬明就表示,「佢啱開劇都好忙,如果搵到時間都會去,可以去逗下利是。」

    蔡思貝今日就孖住馬明一齊出席新年活動搵真銀!(溫菁莉攝)

    (HK01)

    SHARE