【明顯見肚】女强人名媛被爆陀B…

    名媛蔡一鳳近年致力向地產界大展拳腳,業務更延伸至美國,誓做地產界女強人的她,日前現身機場出發赴美公幹,現佗着4個月身孕的她,雖然未有透露肚內BB的性別,不過出發前在機場頻頻睇BB女玩具而不慎洩密,邊佗B邊工作的她實行胎教,令B女做強人接班人。

    日前她便隻身出發赴美簽約,約下午5時許Michelle由傭人陪同現身機場,戴着黑超,穿着灰黑色羽絨短褸及波鞋的她,腹部圓碌碌,明顯見肚,間中不時叉叉腰,而傭人則在旁幫忙推行李,Michelle自行check in時,曾落手落腳轉頭烏身打開行李篋,身手十分靈活。

    佢戴住黑超、着羽絨短褸同波鞋。

    Michelle心情似乎唔錯。

    佗B仲可以烏低身,好靈活喎!

    蔡一鳳(Michelle)與老公前亞視高層盛品儒婚後一直恨生B,早前披露Michelle已造人成功,現已懷有4個月身孕。自懷孕後,其發展的地產項目亦傳來好消息,成功在美國買地建豪宅,可謂好事成雙。

    辦妥check in後,與傭人交帶幾句後,傭人便離開機場,Michelle等候入閘期間,獨自在機場逛書店及玩具店,看到公仔時更忍不住買下,然後帶着公仔排隊入閘離港。事後她接受訪問時表示赴美買地簽約,她說:「我同拍擋喺美國比華利山買咗塊地,面積七萬呎,係我哋第一個地產投資項目,今次去簽約,本身塊地有間屋,個屋主都住咗45年,所以間屋人氣好足,只係間屋好細,我哋計劃重建,預計塊地可以起到三四間獨立式豪宅。」

     

    行入玩具店見到比卡超公仔仲買咗添!

    女仔玩具嚟!

    她說因是首個地產project,故親自前往打點,曾考慮過建屋給家人自住,但最後都打消念頭,她說:「啱啱嗰度附近有個單位以2,000萬美元(約1.5億港元)售出,所以諗吓都係做生意先,遲啲再搵另一個地方畀屋企人住。」問到是否佗B女時,她繼續保密,只笑言回港後再說。

    Michelle除眼鏡準備入閘。

    老公係前亞視高層盛品儒

     

    (ON.CC)

    SHARE