【亂倫案曝光】萬年奸人獸醫變獸父 網民:爆嬲!

    近日社會上有不少亂倫案曝光,事件令人髮指,又為苦主心痛,想不到這股歪風,竟然吹襲到民風守舊的平安谷,近日劇情發展到鄭子誠飾演的醫生賈東陽,表面是好好先生,但竟然意圖侵犯女兒淼淼,而飾演淼淼的簡淑兒透露:「佢(鄭子誠)分唔清老婆同女,仲想搞我」,鄭子誠仍是走不甩做壞人的魔咒,最終由獸醫變獸父。

    鄭子誠在劇中表面是好好先生,想不到會借醉侵犯女兒簡淑兒。(劇照)

    鄭子誠和簡淑兒在劇中飾演一對相依為命的父女,感情相當要好,但原來這個二人家庭,竟然隱藏着不為人知的陰暗面,而鄭子誠在一次醉酒時,叫女兒穿上老婆的衣服,更意圖侵犯女兒,在合家歡時段加入重口味情節。簡淑兒接受《香港01》訪問,她表示:「因為劇裡面我媽媽涓涓,係同我一個樣嘅,咁都係我飾演返。佢(鄭子誠)分唔清老婆同女,之後仲想搞我,好彩北杏(沈卓盈飾)救返我。」

    簡淑兒唔想再俾人搞,跟隨謝東閔逃出平安谷,卻被村民捉住並用石掟他們。(劇照)

    問到會否覺得鄭子誠的行為很變態,想不到簡淑兒卻笑說「子誠好搞笑,成日同我哋講佢係好人,唔係壞人。」簡淑兒坦言其實這場戲很難演,「淼淼好細個好多嘢唔識,但隱約知道唔妥,同時佢好錫爸爸,唔想傷害到佢。」不過粉絲不用擔心簡淑兒安危,之後謝東閔會帶她出省城,「我哋唔係走得咁順利,初時仲俾人捉返,班村民仲用石頭掟我哋,直至徐榮佢哋入村,我哋先走到。」

    以為鄭子誠終於可以做番次好人,想不到要演出獸父,之後會否改過自新?大家要拭目以待啦。(劇照)

    (hk01)

     

    SHARE