【中咗五毒散】個嘴腫到阿媽都唔認得?應采兒自嘲似「潤腸」梁朝偉!

    應采兒同陳小春主力返大陸搵人仔,不時上真人騷,或者孖住上節目,唔少大陸藝人都覺得佢哋圈中模範夫妻,未知係唔係近排多工作,應采兒休息唔夠,定係冬天乾燥易出生唇瘡。 應采兒IG截圖

    佢剛才喺IG貼出一張嘴唇相,似乎生咗唇瘡,佢自嘲:「東成西就……我也可以做梁朝偉。」講緊係電影《東成西就》演歐陽鋒嘅梁朝偉中咗五毒散,嘴唇變成「孖潤腸」嘅造型。

    東成西就梁朝偉劇照

    東成西就的圖片搜尋結果唔少fans都叫佢快啲睇醫生,問佢係唔係過敏、蕁麻疹定疱疹,「可能是太累,注意抱孩子前先洗手,會傳染的」,另有網民就笑應采兒同囝囝Jasper好似,之前Jasper上真人騷節目《爸爸去哪兒5》食火龍果都見到個香腸嘴:「果然有其子也有其母。」亦有網民開玩笑指應采兒個嘴係老公陳小春啜腫咗。

    (蘋果日報)

    SHARE