【無請工人】楊洛婷湊B好輕鬆 仲有私人時間做…

    剛生完四個月左右的楊洛婷(Rabeea),並沒有因湊女而停工,佢昨日現身鐘錶活動,擔任主持,Rabeea接受訪問表示,雖然佢係新手媽媽,但湊B無難度:「我哋都係自己湊,無請工人,如果我要工作,老公阿Tim就會睇住佢,如果佢返工就我自己湊,如果兩個都要做嘢先交俾奶奶湊,其實依家囡囡出世4個月,都湊得好輕鬆。」

    楊洛婷今日為鐘錶活動擔任司儀,她說產後肥了30磅,現在減咗唔少磅。

    好多新手父母都因為照顧新生BB而焦頭爛額,但Rabeea就湊得得心應手,除咗扮靚靚出席活動,佢仲可以一邊湊小朋友一邊抽時間做運動:「等BB瞓咗之後就會抽時間做運動,天氣好嘅時候就帶佢出去散吓步,所以其實湊B真係無想像中咁困身。」

    楊洛婷同老公阿TIM無請工人自己湊女,湊得好輕鬆。(IG圖片)

    (IG圖片)

    (IG圖片)

    Rabeea因為懷孕而重咗30-40磅,生完之後都仲有30磅,佢除咗做運動,都有其他輔助收身方法:「我有去美容院做機,1個星期3次,效果真係好好,全身瘦咗好多吋,亦減咗好多磅,另外我仲有做古法紮肚,呢個唔係只係為咗減肥,亦係有保健作用,因為生完BB之後,啲內臟移位,靠紮肚嚟令到腹直肌復元。」Rabeea所講嘅古法紮肚,有唔少女明星生完之後都有做,包括徐子淇、張名雅、陳爽等。Rabeea強調佢唔係一個追求骨感嘅女仔,所以會選擇健康嘅方式減肥。

    唔少女星產後都有做古法紮肚,張名雅係其中一個。(IG圖片)

    楊洛婷透露一家三口會在農曆新年首次去旅行,計劃到新加坡及日本:「第一次三個人去,囡囡先四個月大,所以都要帶好多BB嘢去,因為我仲餵緊人奶。」她亦自爆早前一家三口首次拍尿片廣告,由囡囡自己賺尿片錢,然後更說等身體恢復及與朋友去完古巴旅行後,計劃再與老公造人。

     

    (HK01 / ON.CC)

    SHARE