【網民勁問又有咗?】吳佩慈生完兩仔一女:要應付生老四

    吳佩慈為百億男友紀曉波目前生咗兩男一女,不過未有「封肚」,早前疑似喺大陸一個網上平台分享扮靚心得,介紹護理懷孕肚皮嘅產品,原來吳佩慈仲想追多一個。

    佢自知生完三個B之後,要一直堅持用護理產品養好肚皮,「連續生了3個小孩子,肚皮怎麼都不比從前,畢竟4年連續吹脹3次還是破壞度不小的」,之但係吳佩慈仲未生夠,喺文中預告ready生第四胎,「我得把它養好了應付生老四啊」,佢直言人生已經進入「肚皮比臉皮重要」嘅階段。


    有網民好奇問:「已經懷第四胎了嗎?」吳佩慈回應:「沒有,尚未休息夠。」亦有網民疑問為甚麼咁愛生小朋友,吳佩慈就話:「我愛,我喜歡大家庭的感覺。」

    另一網民話冇諗過一直貪靚嘅吳佩慈又想再生B,話生B好辛苦,問吳佩慈生三個唔夠嗎?吳佩慈寫道:「哈哈,我媽也一直這麼說。」

    不過呢個大陸平台中,呢個吳佩慈用戶雖然有「官方認證」不過係咪真係佢本人真係有待確認。


    吳佩慈未婚夫紀曉波、準婆婆崔麗杰喺塞班島投資興建酒店、度假村與賭場等,吳佩慈為紀家繼後香燈,紀家送禮從不手軟,無論係紀曉波當初送價值696萬港元嘅10卡鑽戒、約110萬港元卡地亞美洲豹腕錶、市值4120萬港元豪宅,ANNA HU貴芙蓉公主版與皇后版母女戒等,去年生完細仔Hudson,「婆婆」崔麗杰更送價約2600萬港元嘅10.4克拉巨鑽,可見吳佩慈喺紀家嘅地位幾重要。

    (蘋果日報)

    SHARE