【太太早已出軌】《我的港女老婆》Cuson:希望重新出發

    主角漫畫家Cuson多年來一直以太太Caca為靈感的連載漫畫作品《我的港女老婆》,在宣布分手的同時,該知名作品亦同時宣告封筆。網民早前為此事大起底,揭發其太太早已出軌,可謂謠言滿天飛,但男主角Cuson卻一直未有公開回應。

    我的港女老婆 caca的圖片搜尋結果

    前妻Caca被網民揭發早已出軌

    我的港女老婆 cuson的圖片搜尋結果

    被網民起底懷疑係Caca新男友

    事隔多日,男主角Cuson 終於開腔,在「我的港女老婆」專頁留言:

    「諗咗個多星期,我決定唔刪除呢個專頁,畢竟呢度紀錄咗我呢幾年大部份嘅漫畫創作,就當畀大家有個回憶同見証我漫畫歷程嘅一個地方,我亦唔會將佢改名再運作,專頁當然也不會再更新了。
    我睇晒大家畀我嘅留言,好感激大家對我嘅支持同不離不棄,儘管FB散播效果已大不如前,儘管讚好數字不復從前,我仍然希望由零開始從新出發,咁做係對自己及對愛錫我嘅人有個交待,如果大家仲鍾意睇我嘅漫畫,希望可以like我新開嘅專頁–>  怪叔叔の散步道 https://www.facebook.com/Cuson.LoChiKong/以後嘅漫畫都會喺嗰邊更新,謝謝。
    cuson
    #怪叔叔の散步道Ā」

    《我的港女老婆》漫畫家Cuson於網上留下長文,宣布與太太Caca分開。(Facebook截圖)

    (轉自Facebook專頁我的港女老婆)

     

     

     

     

    (Facebook / HK01)

    SHARE