【家教極嚴】《平安谷》淼淼:擔心我拍拖 最好即刻結婚

    宅男女神簡淑兒(Jessica)於TVB劇集《平安谷之詭谷傳說》中,飾演醫生賈東陽(鄭子誠飾)的女兒淼淼,她在之後的劇情中,將會跟周學文(謝東閔飾)私奔,逃離平安谷,但原來在現實中,Jessica也曾被家人阻撓她拍拖。

    Jessica出席 TVB劇集《波士早晨》宣傳,佢接受訪問時話,雖然佢在美國長大,但家人對她管教甚嚴:「由細到大,家人都對我好嚴謹,除咗圖書館,其他地方都唔准去,唔可以去公園,唔可以去朋友屋企。」不過管得愈嚴,子女反抗得愈厲害,Jessica都唔例外:「我當時比較反叛,會講大話呃屋企人話去圖書館,但其實去公園同朋友屋企。」不過知女莫若父,Jessica爸爸試過因為唔放心,偷偷地跟蹤佢:「佢仲要跟完返到屋企先鬧我。」

    Jessica爸爸唔只唔准佢去街,連佢啲衣著都干涉,裙太短同布太少都唔得,Jessica細個時一直都係短髮,青春期開始留長頭髮,而且注重打扮,一度令爸爸非常擔心,以為有男仔追佢,唔通每個父親都有呢啲其通點?

    為人父母,驚小朋友細個亂交損友,當子女大個,又驚佢哋無拖拍。(IG圖片)

    Jessica生得咁靚,爸爸擔心男仔埋身都好正常嘅。

    其實Jessica爸爸之所以對佢咁嚴厲,都只係出自關心,Jessica話:「雖然爸爸對我哋好嚴,不過佢對我哋好好,非常愛鍚我哋。」而最搞笑的是,Jessica爸爸喺佢細個時就擔心佢拍拖,到佢大學一畢業,就催佢快啲有拖拍,最好即刻結婚添,Jessica笑言依家都會氹住爸爸:「搵緊㗎喇!」

     

     

     

    (HK01)

     

    SHARE