【至愛喺香港買】范冰冰:一買就是30、50盒

    「世上無醜女人只有懶女人」,正所謂女為悅己者容,貪靚都係人之常情。呢排天氣咁凍,好多女仔都無勇氣敷Mask上塊面,皮膚差咗真係化妝化厚啲都補唔返!范冰冰出名皮膚靚,之前網傳佢1年要用700塊面膜,一直得個傳字,呢日冰冰親自霸氣回應:「還遠遠不夠呀!」

    范冰冰不時敷Mask自拍放上網。(范冰冰微博)

    曾經有網友影過范冰冰喺街敷住面膜幫粉絲簽名。(網上圖片)

    范冰冰曾經多次被影到敷面膜周街行,搭車又敷、坐電梯又敷,就連Fans拎簽名佢都毫不介意以白臉形象示人,最緊要就係不停補濕美白keep住靚!范冰冰都不諱言話:「大家經常看到我不管吃飯、睡覺、坐車、給影迷簽名都在敷面膜。講真,我確實是應該把市面上所有的面膜都試遍了,江湖謠傳我一年敷700張面膜,我想說……這才哪到哪,還遠遠不夠呀。我的夢想就是除了工作和吃胖胖,其餘的時間都要敷!敷!敷!才不枉我來到這。」

    以范冰冰嘅工作要日日上妝來說,佢嘅皮膚真係算相當好。(范冰冰微博)

    1年先得365日,可以用到超過700張面膜,一日兩塊喎點敷呀?返Office工都尚且覺得唔夠時間,何況係時間表密到插針插唔入嘅范冰冰!其實時間就自己擠出嚟嘅,冰冰就透露自己如何分秒必爭:「首先呢,上車之前我要先把整個妝都卸乾淨,拍上爽膚水,上車以後先用精華油按摩個10分鐘左右,讓精油滲透到皮膚裏面,然後再用按摩滾輪反覆做向上拉提動作,推個5到10分鐘。推完臉上的油也就吸收得差不多了,這個時候再塗一支或者兩支玻尿酸精華。之後就可以開始敷面膜了。」真係個個步驟都做到足喎!

    范冰冰同男友李晨喺節目上講過,冰冰喺屋企就會一直敷面膜。(影片截圖)

    以范冰冰經常要穿州過省工作,搭車搭飛機嘅時間好好利用已經足夠,用量咁大當然要經常入貨啦,原來范冰冰至愛喺香港買面膜架噃:「以前經常去香港工作,每次去都要囤貨,一買就是30,50盒,箱子肯定放不下啊,就把盒子都拆掉,把面膜一片一片往箱子裏裝,對啊,就像代購似的。拎回家,再存在冰箱裏,冰過之後敷就會有很好的鎮定效果。」

    1年用700塊以上即係一日兩塊,難怪范冰冰都話自己入貨入到似代購啦。(范冰冰微博)

    無時無刻都在覅面膜~

     

    (HK01)

    SHARE