【哇哇哇】生日認愛:你好,我的女孩

    趁生日公開戀情:「你好,34歲。你好,我的女孩。 ​​​​」
    內地男星韓庚向來感情世界都備受網友關注,估唔到佢今日趁住34歲生日,喺微博以「我的女孩」宣布同曾參與電影《戰狼II》女星盧靖姍(Celina)拍拖,而韓庚則為電影唱主題曲,他留言:「你好,34歲。你好,我的女孩。@盧靖姍CelinaJade ​​​​」
     

    之後Celina亦都轉發韓庚微博嚟個「夫唱婦隨」,又風騷晒新相,真係隔住個Mon都覺得好鬼甜!

    二人宣布拍拖後,唔少網友都送上祝福,當中為二人當「紅娘」嘅吳京,亦有喺微博恭喜二人,仲叫佢哋做「我的男孩女孩」添。

    另外,有網友指佢哋兩個去年九月出席金雞獎,韓庚同Celina一齊頒發「最佳音樂獎」,當二人落樓梯時,韓庚好細心咁扶住Celina,之後Celina喺微博公開多謝對方,有可能當時已經種下情「庚」。

    擁中美血統嘅Celina,喺香港長大操得一口流利廣東話,15歲時更向小室哲哉拜師出過一張唱片,之後參演多部港產片及西片,亦曾參與大熱美劇《綠箭俠》第一至四季。

    (on.cc東網)
    SHARE