【驚動警方】胡琳:唔識得驚 完全唔知發生咩事

    歌手胡琳(Bianca)身處於冰島拍攝新專輯內兩首歌曲的MV。完成當日拍攝後,回程時卻遇上驚險意外。Bianca跟攝製隊坐的整架車倒後跣落另一條道路上,片段中可見現場白茫茫一遍,吋步難行,四周都布滿積雪,更清楚可見雪粉密集式灑落。Bianca以及製作團隊被救出逃離已傾斜的車廂,因突然再刮起強風,所以只可微弱聽見Bianca交代當時情況以及報平安,鏡頭一轉就見到已有警車抵達,眾人安全離開事發現場。

    胡琳拍片交待意外嘅經過。

    驚動警方

    天氣變幻莫測

    事後Bianca接受訪問時交代事發經過,她淡定表示今次是整個製作團隊第一次去冰島,所以在起行前都有做好多資料蒐集,例如拍攝地點、天氣狀況等。Bianca感嘆親身經歷過後才真正感受到冰島的天氣變幻莫測:「每5分鐘係一個季節,身體上嘅嚴寒喺拍攝嗰陣都應付到,但路面嘅狀況就真係一啲都預計唔到,當時我哋5點幾收工都仲係天光嘅,一路喺雪山公路上面行,天氣狀況都好正常,但突然之間就刮起一陣怪風,跟住啲雪粉就向住架車一直飄。」她指當時交由本地導遊駕駛,事發前所有人於車內都興高彩烈地拍攝車外橫風橫雪的情況,能見度非常低,突然就刮起一陣怪風。

    天氣仲好凍

    胡琳指當時由本地導遊駕駛車輛

    現場能見度好低~

    感激冰島人熱心救助

    事發後,Bianca笑言自己當時唔識得驚,完全唔知發生咩事:「只係本能反應,好大力咁捉住隔籬攝影師件衫,其實都好搞笑,張開腳坐穩啲,跟住我聽番其他人講,大家雖然係驚,但個腦都空白晒,好好彩,導遊個電話有訊號,咁佢就打電話叫推車嚟救我哋,等咗一陣間就上咗另一架車。」Bianca又大讚冰島市民每一位都好熱心,短時間內連續有多架車輛都停低跑上前打開車門問候我們。佢又都驚嘆冰島四周景色非常美麗,未試過到如此多美景的地方拍攝,稍後會完成餘下未拍攝的部分,她表示希望順利完成返港。

    架車跣落斜路。

    仲有其他熱心嘅冰島人主動幫忙。

    救星到!

    揸車要非常小心~

     

     

    (ON.CC)

    SHARE