【斟茶認錯】陳山聰:2019年迎娶女友

    無綫藝人陳山聰在明早播出的電台《舊日的足跡》錄影訪問中,坦言以往每次提名都希望能突圍而出,但今年或許經歷多了,年紀也大了,所以較懂以平常心面對。他說:「我未必係大家心中嘅最佳男配角,正如我喺馬拉松賽事中未必係最出色嘅選手,但係我都付出咗汗水同努力。」

    識得堅持識得放下

    山聰表示爺爺為他取名「山上生長的一棵蔥」般,他在艱難的環境下仍能茁壯成長。作為家中幼子的陳山聰,在最失意時亦從沒想過回澳門打理家族生意,情願月入8,000元,一邊當時裝售貨員,一邊等待機會︰「做人做事識得堅持之外,都要識得放下,唔放下嘅話連嗰口飯都冇得食。」

    陳山聰接受主持車淑梅訪問大談工作同感情!

    認受感情影響

    陳山聰終於等到機會到來,他感激電視台沒有放棄他,亦感到人生十分奇妙,不向前就只會停步。陳山聰一直不忘初出道時,當時老闆的勉言「少說話多做事」,多年的經驗使他明白,愈想捉到的愈捉不到。主持車淑梅問及,這句話會否也適用於與何超雲的一段情?他說:「我承認以往受感情影響,有啲嘢做得唔夠好,決定唔夠好,但呢啲成為過去,我要重新出發。」陳山聰稱當年拍拖「戀愛大過天」,不夠深思熟慮,也不夠成熟,但他並不後悔,因經歷過後使他有所成長與領悟,真正認清自己最想要的。他說:「對於藝人嚟講,談戀愛係一種壓力,無論對方係普通人定名人,件事點樣都好,都會過去。我依家係唔會再多講,因為佢(何超雲)唔係圈中人,畢竟亦都過咗四年。」

    山聰話做人做事識得堅持之外,都要識得放下,唔放下嘅話連嗰口飯都冇得食。

    向伍詠薇斟茶認錯

    拍拖當年有人認為陳山聰的態度大變,連最要好的好姊妹伍詠薇也被激怒,二人直至去年才和好如初。他說:「呢四年嚟我一直好掛住佢,回想當時因電話中嘅一句戲言,斷線後就再搵唔到佢,直至舊年我哋再見,我斟茶認錯,向佢講對唔住。令佢咁嬲,我都好後悔。」對於當年的態度,陳山聰甚至給自己負分,有好多朋友擔心他的人生會否「玩完」,但他形容跑步改變了自己的思想,明白不需每事向人解釋,只要埋頭苦幹工作,向曾擔心、沒有放棄並縱容自己的家人和朋友交代便可。

    拍拖態度大變令佢激怒伍詠薇,佢話一直好掛住對方,最後斟茶認錯講對唔住,和好如初!(資料圖片)

    2019年娶女友

    41歲的陳山聰今年的工作安排非常忙碌,但他正計劃2019年迎娶女友Apple,希望舉行一個陽光海灘的婚禮。而善於時裝配搭的他已預想新娘的婚紗定必要白色。陳山聰目前另一目標是完成全球六大馬拉松,他以台灣超級跑手陳彥博的名言「心沒有放棄,身體就會跟隨」警惕自己,不論跑步、人生、事業或家庭,犯錯後都可重新振作,勉勵年輕人不要輕言放棄。

    佢仲話計劃2019年迎娶女友Apple添!(資料圖片)

    佢話唔想再多談同何超雲嘅一段情。(資料圖片)
    (ON.CC)
    SHARE