【行唔到路】發文:床頭嘅插座突然爆炸!

    憑一曲《勾手指尾》成名嘅歌手鍾一憲(Jason)近年北上發展順利,最近再度接拍新戲,點知勁唔好彩受傷兼遇上黑仔事,認真「慘慘豬」!Jason今日喺微博分享受傷經過,佢透露拍打戲時唔小心整傷條腰,結果企唔到、仲行唔到路,要漏夜趕去醫院檢查,依家暫時以輪椅代步。雖然未知傷勢如何,但幸好佢完成晒所有拍攝工作,可以留喺屋企養傷,佢仲苦中作樂咁自誇:「坐着輪椅的我都這麼好看。」

    Jason近年北上發展都幾順利。

    不過坐輪椅嘅Jason都不忘讚吓自己。

    至於另一件黑仔事,Jason喺文中表示離開酒店房間前,床頭嘅插座突然爆炸!成間房都被熏黑,佢本人亦嚇親爆喊。好彩個人冇事咋,祝佢早日康復!

    黑開有條路嘅Jason仲遇上插座爆炸,唔通佢流年不利?

    Jason留言:「這幾個星期剛好遇上武漢這幾年來最大的雪,這個天氣每天開工凍成一坨屎一樣,殺青前幾天拍打戲時腰還傷了,走不了路,站不起來。凌晨趕去醫院,最擔心受傷了影響進度,怕大家趕不及回家過年,七七四十九彎,終於殺青了。走前離開酒店還遇上床頭爆炸,整個房都被煙熏黑了,嚇到我們眼淚都掉出來了,真是驚喜,真的是一個非常特別的Experience。人生第一次受傷坐輪椅,但連坐着輪椅的我都這麼好看哈哈哈哈哈哈。一直都不敢說受傷的事怕家人朋友擔心,但現在戲都拍完了,就沒甚麼怕了哈哈哈哈,我媽看到這條朋友圈應該會罵死我。謝謝各位這段時間來的照顧,特別是特地飛過來照顧我的兩位,謝謝關心過我的每一位,新年剛好可以休息一下養養傷,希望各位都身體健康。」

    最近仲接拍咗新戲。

    點知佢勁唔好彩咁整傷條腰!

     

    (ON.CC)

    SHARE