【想偷偷帶冬至去⋯】陳敏之:但怕有乜事,老公一定鬧!

    藝人陳敏之到尖沙咀出席「big big明星市集」,她說:「通常星期日我都會陪我個仔嘅,但係今日做善事好有意義,我都係第一次喺呢個戶外場地擺檔,我冇帶個仔出嚟,因為依家流感,唔會去人多嘅地方,佢連學都冇返,我自己出街都袋住消毒藥水同洗手液,我要保護自己,唔可以病,唔可以將細菌傳畀屋企人!」

    敏之被問到對近日城中就流感疫苗成效議論紛紛,她表示:「我本來都想打疫苗,但咁啱患咗感冒唔打得,依家好番!我個仔冇打疫苗,因為我老公有男人自己嘅一套想法,認為注重衞生就得喇,唔想個仔接觸咁多藥,唔係話認為疫苗冇效,我本來都約咗醫生,想偷偷帶個仔去打,但怕有乜事,老公一定鬧!(網上眾說紛紜有冇影響你?)冇,打唔打應該靠自己分析,每個小朋友體質唔同,要因應環境,所以兩邊都各有支持者,我會尊重老公,大家嘅大前提都係想身體好啫!」

    (on.cc東網)

    SHARE