【恨做狗年新娘】 催男友求婚?我希望下年派利是!

    藝人蔡穎恩(Evelyn)趁新年相約好友林皓霆(Charles)結伴行花墟,兩人的好友陳嘉寳最近結婚,Evelyn笑言為𢭃對方利是而留港,並希望下年輪到自己派利是,更開到口叫男友有所表示,看來有望做狗年新娘!

    Evelyn仲約埋老友Charles一齊去添!

    Evelyn仲叫男友要有所表示,係咪催緊男友求婚呢?

    睇佢兩個似乎行得好開心喎~

    Evelyn開口話自己下年想派利是。

    言談間完全Feel到Evelyn嘅「恨」嫁之心!

    Evelyn就自爆初一至初三都有着全新紅底嘅習慣。

    Evelyn表示原計劃與男友到外地旅遊,但笑言為𢭃好友陳嘉寶的處女利是而留港,Charles亦與陳嘉寶老友鬼鬼,但因新年將與家人到澳洲過年,故惟有托Evelyn代為𢭃利是,他說:「我初四會同屋企人去澳洲旅行,因爲好耐都冇同屋企人去旅行,而且大家都未去過澳洲。當地依家係夏天,我要避寒、過一個熱辣辣新年。」

    提到最難忘的新年,Evelyn言談間流露出「恨」嫁之心,已跟男友拍拖近五年的她直言﹕「希望嚟緊下一年係最難忘新年,可以自己試吓派利是。(即係結婚?)唔知幾時,可能十年後。(有冇畀屋企人催婚?)都會,媽咪有問吓,但大家都有工作,尤其係男友,要慢慢計劃,希望呢一兩年佢有表示啦!」

    至於Charles自言家族有個傳統,就是每年春節都會舉行麻雀王大賽,最難忘的一年是他做了雀王:「最難忘嗰年係我贏出、做咗雀王!大家會夾錢整個獎金,贏咗嗰年就肥仔啲,但都要請番屋企人食飯。我哋有選拔賽,最多試過有三枱麻雀,由年三十打到年初二,有啲親戚唔喺香港冇得參與,但都可以買邊個會贏,我哋係國際賽嚟。」而Evelyn自爆近幾年自己也有個人傳統,就是由初一至初三都會着上全新的紅色內衣褲:「着咗之後個人真係好運咗!我有三條全新嘅紅底,已經洗乾淨。」談到新一年的目標,Evelyn希望可以盡快置業,Charles則想在事業上可以衝出香港。

    (東方日報)

    SHARE