【真.賭神】巨星原來係隱世賭神 我:逢玩必贏未輸過﹗

    梁朝偉喺賀歲片《捉妖記2》中,偉仔飾演一名靠賭為生嘅古惑仔。(視覺中國)

    農曆新年到處拜年,除咗坐低食瓜子講近況,俾親戚朋友追問幾時拍拖結婚生小朋友之外,打衛生麻將聯誼感情,都可算係華人至愛新年活動。講到娛樂圈中賭術最高明嘅,通常會先諗起發哥周潤發,原來真正嘅高手係梁朝偉先啱,佢仲話自己逢賭必贏從未輸過錢﹗

    估唔到梁朝偉除咗演技出眾,賭術都相當利害﹗(視覺中國)

    喺賀歲片《捉妖記2》中,偉仔飾演一名靠賭為生嘅古惑仔。佢喺內地宣傳活動上就話,現實生活中每年過年都會同家人小賭一番,決戰四方城,而且多來來從未試過輸錢,逢賭必贏咪仲勁過賭神﹗偉仔話秘訣就係「見好就收」:「不要一直在那玩,贏一點就跑,我贏100塊就走了,所以每一年都贏!」

    1994年嘅《神龍賭聖之旗開得勝》中,梁朝偉同鄭伊健有唔少對賭戲份。(影片截圖)

    對上一次見到偉仔主演古裝電影,已經要數到2009年上映嘅《赤壁2:決戰天下》,相隔近十年終於再次接古裝戲,原來偉仔本人相當抗拒古裝扮相:「因為很怕黏頭套,尤其是冬天,還要補膠水,很討厭。」呢次片商都係以真人加CG拍攝去打動偉仔接戲,有影帝加持,想打破上集24億人民幣票房紀錄應該成功在望﹗

    最近梁朝偉忙於穿州過省宣傳賀歲片。(視覺中國)

    (HK01)

    SHARE