【星爺R爆頭】年輕香港先生唔知四大天王有邊個:可唔可以畀貼士?

    最近有唔少街坊訪問仲係學生嘅00後,問佢哋對90後嘅印象如何,有小學生直指:「係古代人!」讓一眾90年代出世嘅人心碎,仲驚嘆自己真的老了。就住呢個話題,問到90後、而且比較接近00後(1997年出世)嘅丁子朗,有冇接觸過00後,佢說話:「見到朋友嘅兄弟姊妹,真係覺得自己老咗…但好在同佢哋相處,又唔會畀佢哋話我老。其實好似啲90後遇到啲80後咋嘛!」丁子朗的圖片搜尋結果

    2016年度香港先生選舉亞軍及最上鏡先生:丁子朗

    97年出世嘅丁子朗暫時未畀人話老。(陳順禎攝)

    90後唔只畀00後話係古代人,就連90年代最具代表性嘅樂壇人物「四大天王」,新一代嘅小朋友都好似唔太識,不過呢個問題原來都考到丁子朗!當問佢「四大天王」有邊幾個嘅時候,最初佢都數到劉德華出嚟,但後來答案都幾有突破性!「我知道周潤發唔係喇,佢唔係唱歌…之後係咪周星馳…(你肯定?)呀!仲有張學友…其餘兩個可唔可以畀貼士…」丁子朗笑住問。好在經過貼士之後,丁子朗都答到黎明同郭富城!佢事後就話:「我平時都比較常聽Kpop,不過近期都有聽返廣東歌,都知道坤哥(吳業坤)啲歌㗎。」

    至於情人節,丁子朗就話會喺公司度過,不過就得到麥玲玲師傅贈兩句。「師傅就話我喺狗年會有長輩介紹姐姐畀我識,自己之前都未試過大過自己嘅人拍拖嘅,所以都有啲期待呢個人出現。(最接受對方大你幾多?)咁又唔知喎,要睇下相處成點。(大十歲又點睇?)又好似大得滯喎!大4、5年都仲可以嘅!」

    (HK01)

    SHARE