【狗年新娘出爐】搵人擇好日 木偶哥林師傑11.23娶歐陽巧瑩!

    藝人林師傑早前成功向拍拖四年的女友歐陽巧瑩(Tammy)求婚成功,二人拍拖四年,對於節日一向未有大肆慶祝,不過師傑就想二人做夫妻前過一個浪漫的情人節,早前就帶Tammy整翻糖曲奇,更宣布婚期已訂,二人會在11月23日正式拉埋天窗!

    林師傑與歐陽巧瑩今年拉埋天窗。

     

    歐陽巧瑩含情脈脈望住林師傑整曲奇。

    兩人拍拖4年,一早已經認定對方。

    好SWEET呀。

    兩人都好用心做翻糖曲奇。

    打算中午搞Cocktail Party

    林師傑爆料指其實是老闆何哲圖為二人擇日結婚,他說:「老闆知道我哋準備結婚好開心,搵埋玄學家幫我哋擇日,仲話如果無場地嘅,可以嚟公司做簽字儀式!」Tammy則表示仍未決定要擺酒結婚還是旅行結婚:「其實我哋就覺得唔使大搞,但親戚朋友好多,我哋好初步寫低要請咩人,寫寫吓都成200人,我諗起都覺得好麻煩呀!」師傑直言如果擺酒會有經濟壓力,故二人正打算中午搞Cocktail Party!

    好認真咁學。

    林師傑忍唔住要咀歐陽巧瑩。

    兩人希望婚禮簡單啲,可能會搞中午Cocktail Party。

    二人拍拖四年,早已認定對方,Tammy直言拍拖初期與師傑嗌交會死撐不道歉:「我同佢撐到行㗎!有時知係自己唔啱都會死撐,佢就唔理我嘅,因為佢個人比較理想,我就唔係,依家一齊耐咗,大家嗌交會一齊道歉!」

    閃爆

    場地: Cake Aholic

    (東方日報)

    SHARE