【星爺係伯樂】 唔識功夫照做武打巨星 梁家仁變綠葉全靠星爺?

    動作電影帶領香港走入黃金年代,呢股熱潮可以話由李小龍推向高峯,同時亦都影響住梁家仁,佢亦見證住港片嘅輝煌。


    佢話當73年李小龍猝死,有一段時間自己未搵到重心,所以低落咗一陣,直到成龍出現,港片重現高峯,佢話:「李小龍之後大家未搵到一個重心追捧嘅目標,後尾成龍出咗嚟咪又動作片嘅高峰期。佢嘅《蛇形刁手》、《醉拳》呀,周圍破紀錄,犀利。」梁家仁都係拍動作片出身,不過佢原來冇學過功夫,全靠自己籃球隊底好,佢話:「跳起轉身踢下咁,我有打籃球所以跳起轉身踢呢啲動作係靚啲。第一次拍導演張徹啲動作片,咁咪係現場學囉。我記得第一個鏡頭劉家良師傅度一個鏡頭二十幾下,一take劉家良師傅話okay,全部武師拍掌。」佢話後來先知原來可以NG。

    武打巨星梁家仁原來冇學過功夫,全靠自己籃球隊底好,受劉家良師傅賞識。(攝影:陳俊強)

    講到香港有東方荷李之稱,梁家仁覺得香港電影嘅人才都係香港:「但個市場細,機會唔大,創作就範圍窄。依家個電影潮流好、市場好、都係係大陸,我覺得好快趣就大陸超越香港。點會唏噓呢,咁你更加要跟上去個潮流到。喂,依家拍咩戲啊?依家拍戰爭片,個子彈咁樣做,依家特技。我哋以前無啊嘛,邊有特技做啊。二樓跳落黎都自己跳落嚟啦。邊有做特技啊、邊有替身啊,你唔得就第二個做啦。69歲嘅佢依然好身手。

    梁家仁對電影業發展欣然接受,對舊人仍然懷念,不得不提是大哥大洪金寶,佢話:「可以講係我恩師,係電影裏面,係佢提拔我。電影合作最多就係元彪,同我最佳拍檔。當然跟住仲有周星馳啦,引我入去做喜劇。傅聲係我好懷念嘅一個合作對象。」佢仲記得傅聲死當晚喺無綫化妝間化緊妝。就連囝囝英文名,都用返故友嘅英文名Alexander嚟紀念。

    閒時佢都會一班朋友切磋球技。

    梁家仁覺得電影嘅人才都係香港,但個市場細,機會唔大,創作就範圍窄。

    (蘋果日報)

    SHARE