【苟芸慧結婚】處女黨個個都有嘢講!

    「處女黨」嘅最後一個成員苟芸慧(Christine)今日喺ig正式宣佈結婚,苟姑娘話雖然大家都已經認定咗對方,不過喺呢一刻來臨嘅時候,呢一份喜悅真係好難形容,成功抱得美人歸嘅陸漢洋,就話能夠與Christine一起共度下半生,佢知道自己已經是「宇宙最幸福的男人」。

    身為好姊妹嘅李亞男,對於苟姑娘即將加入人妻行列,佢話:「我好為Christine開心!我哋幾個姊妹等佢呢日都等咗好耐,我都好surprise姐夫會突然同佢求婚。希望Christine同佢個白馬王子會幸福快樂,早啲生返個可愛的BB!李亞男仲話:「從今以後,大家口中稱的處女黨全解散,索爆人妻團終於人齊!」

    另一個好姊妹鍾嘉欣就話:「我已經知道呢件事,真係好戥Christine開心,我好期待呢一日,祝福佢哋可以好開心又甜蜜嘅婚禮,不過其他嘢就等Christine自己公佈。」

    王君馨亦話:「開心佢哋終於宣佈咗,之前大家比較心急,因為佢哋係amazing Esther 後一位成員結婚。o依家終拉埋天窗,好戥佢哋好開心,希望佢哋恩恩愛愛,白頭到老,希望年生貴子,哈哈,因為Christine好鍾意小朋友,唔知佢哋緊會唔會停一停賽車嘅嘢,去做呢個造人大計?anyway 祝福佢哋,要做姊妹叫到一定做,睇佢幾時嗌啫!」

    岑麗香亦接受訪問表示:「祝福佢哋幸福快樂、一生一世、白頭到老,聽到呢個消息非常開心,好期待我哋咁多個姊妹可以一齊同佢plan婚禮。好開心我哋五個女仔(李亞男、鍾嘉欣、岑麗香、王君馨及苟芸慧)都去到做人妻呢個階段,睇到相都覺得佢哋好sweet,好戥佢哋開心。」

    (蘋果日報 / on.cc東網)

    SHARE