【周汶錡一抱細仔】Jacques就即刻推開

    眾所周知名模周汶錡(Kathy)大仔Jacques超級可愛,更有不少粉絲,細仔Avner與哥哥餅印一樣,但性格捷然不同,大仔雖然溫文,但若媽咪抱細佬,即醋意大發推開細佬,出嗲功要媽咪抱抱。

    Kathy去年家中多了新成員,細仔Avner十個多月大已開始學行,而大仔Jacques一直是萬人迷,賣萌加上表情多多,還唱起國語版新年歌:「恭喜!恭喜!恭喜你!」超級可愛。為迎接新年,Kathy特別為兒子添新衣,兩兄弟穿同一款唐裝,似到十足。二人幫媽咪搞糖果盒時十分雀躍,更不時偷食,Kathy表示平時甚少給糖果仔仔食,但到新年就大解禁,她說:「都盡量唔會,因大仔食親糖就會咳,萬試萬靈,佢都知食得多知要睇醫生,所以食咗就要吐番出嚟,佢都好聽話。」

    Kathy一直主力照顧大仔,問到細仔出世後大仔會否呷醋?她說:「細仔準備學行,放多咗時間,哥哥會唔開心,會成日都呷醋,見到我抱住細佬,佢會推開佢要我抱,平時又會做啲嘢引你注意,我覺得呢個係天性,因為將啲集中力轉移咗。(點樣教導佢?)唔會打,會同佢講。細佬就要錫,佢唔識食、唔識行,叫大仔要照顧佢,佢都好聽話。(會否追多個女?)如果有個女都會開心,女仔始終斯文啲,睇吓湊細仔有幾吃力先,睇吓今年湊成點樣先,順其自然。(細佬性格同阿哥係咪唔同?)細佬性格剛強啲,可能做細霸道啲,大仔比較溫文啲,開心就笑,細佬就好大聲笑,成日大叫!」

    Kathy雖然嫁了法籍老公Julien Lepeu,但過新年依然會跟足中國習俗,她表示由細到大糖果盒都是她主理,會買各式各樣的糖果,而老公亦十分喜歡過農曆年,說:「佢嚟咗香港13年,都已經入鄉隨俗,最鍾意派利是,覺得一年一次派利是好開心,多謝平時幫助佢嘅人。」

    (on.cc東網)

    SHARE