【生人勿近】莊思敏:親戚朋友都避開 佢哋都唔好意思問…

    農曆新年,香港人傳統習俗都會「𢭃利是」,象徵住「好意頭」。藝人莊思敏更有自己一套增加財運的方法:「我𢭃完啲利是之後,會放喺嗰一年嘅財位,放到下個年三十晚。我試咗呢個方法5,6年,效果仲唔錯添。」

    至於新年放假,莊思敏更說爸爸媽媽專程由馬來西亞到港與自己一起過年。莊思敏指現在過年反而會派利是與父母:「因為而家自己有收入,所以都會調返轉派利是俾爸爸媽媽。雖然封利是佢哋都唔知可以用嚟做乜,不過最緊要都係心意啦。呢個新年佢哋只會留一個星期左右,都會想花多啲時間陪佢哋。自己朋友可能會喺11點後先見,日頭同晚飯時間都會同屋企人一齊食。瞓醒就一齊行下街,或者搵啲uncle拜下年咁。」

    講起拜年,一眾未婚女性最怕遇到的莫過於是姨媽姑姐「嚴刑迫供」。不過,莊思敏就表示她本人並沒有這個煩惱:「啲親戚朋友都知咩事,都唔好意思再問。不過感情事其實係好被動,我好難應承話今年一定嫁得出,都要我搵到個人先得㗎。」

    (HK01)

    SHARE