【城城找數?】郭富城1994年承諾婚後派利是:全港市民都會收到!

    利申,以下呢單嘢,唔係網民搞事0架……而係無綫……

    前日呢,劉嘉玲鄭裕玲喺節目中,重提32年前嘅拍《流氓大亨》有人遲到單嘢,今日大年初一,無綫嘅一個fb page,又loop舊聞,呢單「新啲」,係1994年。當年一臉稚氣、只得29歲嘅郭富城,接受祝文君嘅訪問,內容如下:祝文君:今年會唔會派利是?
    城城(震驚):吓?我未結婚喎!
    祝文君:嘻!唔使一定結婚0架嘛!
    城城:傳統嘅思想就係話呢,係結咗婚先至派利是嘅!(甩一甩頭)我希望有一日,到將來我結咗婚嘅時候我先至派利是吖!
    城城:(望向鏡頭)個個都有份!我講過嘅,全港嘅市民,都會收到我嘅利是(舉起手指,語氣肯定)不過可能係好多年之後…由1994年等到依家,等到喇!
    咁城城幾時找數、全香港市民一人一封利是?講起城城嘅承諾,仲有一單更經典,但已經講過幾百次,就係……1991年,城城喺台灣度過佢26歲生日,喺歌迷面前立願:「30歲前不會失身!」相當之霸氣。好多年之後,城城為當年誓言解畫,佢話佢嘅意思係:「三十而立之前,要潔身自愛,照顧形象,唔會亂搞男女關係。」城城當年呢個「不失身論」真係好爆,更掀起一段「圈中處男大搜查」風暴,仲辣埋古巨基嗰疊。又係199幾年,一次古巨基出席電台活動,應大會要求即場填寫一份相當詳盡嘅個人資料問卷,裡面竟然問及其性伴侶、性經驗、避孕方法同對一夜情嘅睇法,令基仔「紅都面晒」尷尬話會「照實填」。當時記者問基仔喺有冇性經驗一欄中填咗乜嘢?24歲嘅基仔直言:「咪填冇囉!」……之後基仔又話不贊成一夜情:「一晚之後,對方都唔知去咗邊,我會覺得自己好似好蝕底咁。我唔止要『One Night Stand』(一夜情),我係要『Night Night Stand』(晚晚嚟?)呀!」吓……

    (蘋果日報)

    SHARE