【重遊母校】靚靚唔怕老公嬲 自爆13歲初戀錫錫點到即止!

    袁詠儀小學嘅時候就讀聖公會呂明才紀念小學,今次佢就同大家一齊返到佢嘅小學,袁詠儀仲講到以前教佢嘅老師姓羅,係羅家英嘅姐姐或妹妹,袁詠儀自己都唔記得,而呢個消息仲係家英哥話畀靚靚知。返到去小學,袁詠儀仲好受小朋友歡迎。

    袁詠儀化身領隊帶大家重遊佢母校。

    難得來到母校,當然要影相留念啦。

    靚靚細心閱讀告示版上的一切。

    講到讀書,袁詠儀仲分享佢嘅初戀,嗰陣佢大約十三、四歲,讀女校,對方係阿哥啲同學,都係警察嚟㗎。袁詠儀o依家諗番,都唔知對方大過自己幾多歲。唔使問,屋企一定唔俾拍拖。袁詠儀笑:「好刺激嘅,因為阿媽唔俾嘛,越係唔俾嘅嘢就越係刺激㗎啦。」做過啲咩?「拖下手去街囉!」錫錫?「梗係有啦,我話冇你都唔信啦,唔係點叫初戀啫。」頓了頓,補多句:「只到錫錫啫。」初戀維持咗一個禮拜就散,因為阿媽鬧:「我阿媽叫我都係唔好搞咁多嘢。佢話『其實識個朋友冇所謂囉,但你係咪要咁快就拍拖呀?會唔會好似又早咗啲呀?』突然間覺得阿媽講得好啱吖嘛。」

    剛好學校正係午飯時間,所以靚靚才有機會進校內懷緬。

    但係,若不是家有嚴母,袁詠儀話,「嗰陣時如果佢唔約束我、唔撳住我呢,即係例如,唔准去camp呀、唔准去街呀,唔准呢樣嘢唔准嗰樣嘢,咁我覺得以我咁愛玩嘅性格,我絕對係會變成一個未婚媽媽。」通常都係咁,一個唱黑臉,一個唱白臉。阿媽負責嚴嗰part,阿爸當然係溺愛嗰part,但身為警察嘅袁爸爸,嗜賭。「嗰時啲差人都好鍾意賭錢,我媽咪話畀我聽呢,嗰時出咗糧,我媽咪係唔敢買嘢俾我哋食㗎,因為可能出糧嗰時,爹哋已經輸晒啲錢。」

    一眾小師弟妹,見到靚靚這位大師姐,都非常雀躍。

     

    (蘋果日報)

    SHARE