【捱出名堂後】為咗媽媽甘願離開:我唔係孝順,我係好愛我阿媽

    跟年輕一代說「李元霸」,或會被當成歷史人物。但如果有睇開電影台翻播又翻播的舊港產片,應該絕不會對這貌似「成龍」的筋肉演員感到陌生,只是總喊不出「李元霸」三個字。

    這天,霸哥接受了《蘋果動新聞》訪問,提到跟成龍似樣時苦笑說:「我好尊重呢個人,但係我可唔可以唔想似佢呀?」

    現年59歲的霸哥,早在八十年代初,食住當時諧趣功夫片水尾,拍攝了元奎執導的《龍之忍者》紅遍亞洲。《龍之忍者》雲集「聯合國」演員,日本有真田廣之、韓國有黃正利,而霸哥則是由美國回來拍,共通點是全部不懂廣東話,片場一時日文一時韓文,完全雞同鴨講,霸哥笑說:「我哋講嘢係笑到你死,我廣東話就亂講,總之嘴形啱就得!」

    說得輕鬆,但當日有幾辛酸只有自知:「佢哋用到我盡呀!你睇番我部戲,每一拳係入位,佢哋真係打我,我返去沖涼係全身瘀晒。」霸哥的付出換到回報,88年有機會跟周潤發合演《老虎出更》,扮演四肢發達頭腦簡單的差佬,他記得發哥在片場不時搞gag:「佢係幾好人,幾好玩。有料啲人,做乜嘢你都會欣賞。」後來霸哥又拍了《老虎出更2》,其中拍攝一個飛電燈柱的危險鏡頭,差點賠了性命,他說:「個個都話『喂唔好做呀』,咁我諗吓,出嚟21呎,落地下三四層樓,我二百磅。我好想做一個動作,一世唔會忘記,我預咗斷兩隻腳。」

    很不容易捱出名堂,霸哥卻突然在高峰中離開,甚至完全銷聲匿跡,原因只有一個,就是母親患了怪病:「我離開電影界因為媽媽生病,佢患硬皮膚症,抵抗力係零,佢病嘅時候全身郁唔到。」

    霸哥為照料行動不便的母親,全天候24小時都待在她身邊,由刷牙梳頭換衫沖涼抹屁股全部做齊,他說:「我唔係孝順,我係好愛我阿媽!」

    如今母親已經離世,霸哥將兩人相處的經歷拍成電影。霸哥還會客串麥浚龍的電影《風林火山》,似是有意回歸影壇,他自信滿滿的說:「我係李元霸,我返嚟啦!」

    (蘋果日報)

    SHARE