【楊冪被指冇影】劉愷威PO文:過年係家事

    楊冪同劉愷威結婚3年幾,近年屢傳兩公婆聚少離多,屢傳婚變,不過楊冪同劉愷威均否認傳聞,去年楊冪工作室指下半年時間,楊冪會將更多嘅時間用喺劇組拍戲同陪伴家人上,之前老爺劉丹都講過新抱農曆新年嚟香港一齊過節,點知今日有報道指,年初二當日只係見劉愷威載父母及囡囡小糯米,去深灣食開年飯,不過老婆楊冪則未有同行。

    剛才劉愷威喺微博貼文回覆屋企過年嘅事,希望大家唔好以訛傳訛,「希望報道的話還是把我們的回覆說完整,此前我也回答過『會回來』、『回來了』,而當時情況不方便多做停留才沒顧慮太多。」

    劉愷威又指爸爸劉丹之後再回答傳媒都係如實告知「回來了,我們一起去會所度了假」,劉愷威認為過年係家事,大家都高高興興。言下之意係楊冪有來港一齊喺會所過節。其工作室微博亦寫道「過年是家事,請給予應有的隱私空間,請不要以訛傳訛!」

    (蘋果日報)

    SHARE