【高手在民間!】翠如BB餵「沙漠海豚」 !?

    黃翠如拍旅遊節目就拍得多,近日展開現實版「帶住爸媽去旅行」,一家人去咗「富豪天堂」杜拜,日前去咗沙漠玩Desert Safari,呢個喺沙漠坐車穿梭嘅感覺得,真係去中東地區獨特嘅體驗嚟,早前翠如BB貼出父母喺沙漠一齊睇日落嘅相,今日凌晨佢又貼出一張玩沙嘅相,原來係佢哋個司機影,睇完呢張相,網民都忍唔住讚「高手在民間」,原來司機係隱世高手。翠如凌晨喺IG貼出玩沙相。

    翠如近日同家人去咗杜拜。IG圖片

    佢睇中東建築。IG圖片

    IG圖片翠如BB貼出父母喺沙漠一齊睇日落。IG圖片

    翠如BB話呢張相係載佢哋嘅司機影:「拿了我的相機,要求我跪在日落前的沙上,擺這個拋沙pose,然後很自信地按了一下快門,再跟我說,你一定願意付錢買這張相。」佢稱呢位係有自信嘅杜拜男人,相中見翠如BB玩沙,拋起嗰堆沙,有網民覺得吹起嘅沙似獅子、又有人話似金毛尋回犬,更有人聯想係個形狀似尼斯湖水怪,之不過較多網民覺得啲沙似「沙漠中海豚」,留言「個畫面好似妳喺度餵緊一隻海豚」、「張相真係好靚,好似一條海豚喺水入面飛躍跳起咁」,另有人指似《盜墓迷城》中嘅木乃伊望住翠如BB。

    阿Sa凌晨貼出睇日落嘅相。IG圖片

    有網民笑問影呢張相下一秒係咪食晒啲沙,亦有網民反問翠如BB點解會有6隻手指,應該係影呢張相嗰陣,兩隻手捧住啲沙,所以先見到6隻手指。翠如今日回覆傳媒就話真係食晒啲沙,今次係同屋企人去旅行,上一次全家齊人係十年前,之前家人有啲唔喺香港,所以終於聚埋一齊,感覺很好,一家人仲租咗民宿。此外,蜜運中嘅阿Sa(蔡卓妍)凌晨都貼出睇日落嘅相,留言”Nice beach!Nice sunset!”近日阿Sa就忙住同林峯拍新劇,難得有時間去享受一下,着上三點式大晒玉背,未知呢張相係唔係男友石恆聰「操刀」。翠如BB一家租住民宿。IG截圖

    (蘋果日報)

    SHARE