【反駁靚靚指控】 張智霖:佢喺我眼中係冇乜缺點

    袁詠儀最近接受《蘋果》女人心系列連載式專訪,講咗唔少老公張智霖(Chilam)同囝囝張慕童(魔童)嘅嘢,佢老公Chilam日日都有追嚟睇,喺呢個訪問結束前,我哋就搵佢講下感受,兼回應一下老婆係訪問入面對佢嘅「指控」。

    衣着求其唔打扮
    「如果我呢個嘜頭,再着得好Dress Up呢!人哋會覺得你好扮嘢㗎!即係要Down To Earth啲囉,如果我唔係咁嘅樣,我會Dress Up囉!同埋如果我Dress Up佢(指靚靚)應該要好擔心先啱!」

    教仔太寬鬆
    「時常都話毋忘初衷呀嘛!我哋時常都話只想小朋友健康快樂地成長,咁我真係毋忘初衷喎。可能有時你會聽身邊啲家長BLA BLA BLA,會比較會令你會對自己個小朋友有好多要求,某程度上我覺得會磨走咗一種好似稜角嘅Talent,我覺得唔應該咁嘅。除此之外話我教育好寬鬆,呢件事我完全唔承認,因為我地都知道,生活係幾咁困難啦!亦舒曾經講過,小朋友細個你唔寵佢,到大個已經有咁多艱苦係面前,咁點解當佢仲係小朋友時候,你唔對佢好啲呢?」

    魔童換媽咪
    「無嚇親,其實係一種因果嚟嘅。佢(魔童)有咁嘅諗法,但我唔一定咁樣做㗎嘛!作為一個好似旁觀者嘅角色,見到有咁嘅事情發生係「因」,自然會有咁嘅結果出現。我當然有試過嘗試去做一個潤滑嘅角色,但係一個命嚟㗎我覺得,我個仔嘅命運,就係有一個好Challenging嘅媽媽,咁佢就必須要去面對,唔係每個人嘅媽媽都一定係溫柔,爸爸就一定係勤勞㗎嘛。」

    產後抑鬱亂發脾氣
    「其實唔係嗰段時間啦,我覺得佢一向都係咁!你話佢而家唔係咁咩?又唔係喎!我覺得唔係產前定產後抑鬱症問題,係大家要學點樣去包容對方,每日大家都要面對同磨合,我覺得冇人係完美嘅,我知自己亦唔係。你每一日都要去學習同人相處,因為每個人必定有佢嘅弱點,你就係要去Deal With佢嘅缺點。」

    張智霖 = 聖人 = 零犯錯
    「唔係咁樣嘅,點會冇錯吖!每日都有大大小小嘅錯!我覺得佢自己理虧咋嘛!哈哈哈哈哈!我就覺得自己時常都會做錯嘢嘅!可能拍戲時對某啲工作人員講嘢,都會問自己今日語氣係咪重咗呢?時常都會反省自己。我哋Suppose係一個Partner去面對人生,所以我唔係喺你面前都扮住嘢!我唔可以咁樣!應該一齊去一個方向㗎嘛!我係咁諗囉!所以佢會覺得點解你好似好有道理咁!」

    靚靚易得罪人
    「講嘢唔經大腦,係咪一個優點嚟㗎?你需唔需要理下人嘅感受呢?㗎喺電視台我都好想講粗口,可唔可以㗎?我都好直啪嘞㗎!但你要明白一點就係,你對某一啲人直啪嘞,但係你對某啲你尊敬嘅人會唔會咁直啪嘞呢?呢樣好值得三思喎!有啲嘢過濾咗先去講,定係直啪嘞去講呢?你鍾意直啪嘞可以繼續直啪嘞!你要闖嘅禍,你就繼續去闖,我唔覺得係要去改變對方嘅!某程度上我仍然欣賞佢嘅直啪嘞!」「投訴」

    張智霖爛玩冇節制
    「因為大家對生命嘅睇法唔一樣。我覺得人生苦短,有好多事原來你唔做,之後就唔知有冇機會做㗎喇!瞓?第時好多時間可以比你瞓啦!不如Play Hard Work Hard比較合理啲!」

    淨係去自己朋友聚會準時
    「唔會唔會!因為係主場同唔主場嘅分別吖嘛!即係主場嘅時候咪盡量去做一個主人角色囉!但如果我係一個客人時,唔可以喧賓奪主㗎嘛!我可能會靜啲,可能會比其他人發現,可能冇咁Entertaining,可能呢個係佢感覺啦!」

    回應完老婆袁詠儀嘅「指控」之後,張智霖就發表佢終極愛妻宣言:「老老實實佢喺我眼中係冇乜缺點,因為你哋所形容嘅缺點,或者佢自己認為嘅缺點,都只不過係一個人嘅性格嚟,我唔覺得要去改變,大家喺呢一刻都仍然有個熱情去維持呢個家庭,我覺得已經係最好不過。」

    (蘋果日報)

    SHARE